Posted in Ընդհանուր

Ճամբարային հաշվետվություն

  • Ինչպես եմ մասնակցել հունվարյան ճամբարին
  • Հունվարային ճամաբրին ես մասնակցել եմ շատ ակտիվ ու ուրախ։Ամեն ինչ շատ լավ էր անցնում։
  • Ո՞ւմ ջոկատից եմ եղել։
  • Ես եղել եմ ընկեր Տաթևի ջոկատից բայց հետո ես տեղափոխվել եմ ընկեր Արմինեի ջոկատ որովհետև մեր ընկեր Տաթևը դարձավ տնօրեն։
  • Տպավորություններ առավոտյան տողանից
  • Ես չեմ սիրում տողանը։Տողանը ինձ դուր չիգալիս։
  • Ճամբարային օրվա գործունեության մասին համառոտ պատում
  • Մենք ամեն օր մասնակցում էինք կլոր սողանին իսկ հետո գնում էինք մեր թատրոնը պարարապելու։Նաև եղել են օրեր որ պատրաստել ենք ուտեստներ։
  • Ի՞նչ նոր հմտություններ եմ ձեռք բերել ճամբարի ընթացքում
  • Սովորել եմ պիցցա պատրաստել, ամառային աղցան և փոփքրն պատրաստել։
  • Ի՞նչ կլոր սեղաննեn mnրի, վարպետության դասերի ու համերգների եմ մասնակցել
  • Ես մասնակցել եմ բոլոր կլոր սեղաններին ու շատ անհետաքրքիրեր ինձ համար նաև մասնակցել ենք բոլոր մեդիա ուրբաթներին։
  • Ի՞նչ ճամփորդությունների եմ մասնակցել
  • Մենք մասնակցել ենք Ողջաբերդ ու սահնակններ ենք վարել։
  • Ի՞նչ տպավորություններ ունեմ հունվարյան ճամբարից
  • Շատ լավ էր ինձ շատ դուրեկավ ամեն ինչ բացի կլոր սեղաններից։
  • Առաջարկներ։
  • Հանել կլոր սեղանը։

Թողնել մեկնաբանություն